Spice võitis kuldmedali rahvusvahelisel kaubanduskeskuste turunduskonkursil

27.06.2014

Spice võitis European Marketing Awards 2014 konkursil kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics. Rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Eesti ettevõttele E.L.L. Kinnisvara kuuluv Spice keskus on ainus Ida-Euroopa ja Baltikumi keskus, mis on väärt tunnustuse pälvinud.

European Solal Marketing Awards on valdkonna parimate ja loovamate lahenduste kogum, mis toob kokku kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad Euroopast ja Lõuna-Aafrika Vabariigist. Tänavu olid kandidaadid jagatud kahte suurde gruppi – traditsiooniline turundus ja uus meedia – ning omakorda 12 kategooriasse. Kampaaniaid analüüsis 17 riigist pärit rahvusvahelistest turundusprofessionaalidest koosnev žürii, kes hindas nii eesmärke, tegevusi, loovust kui kuluefektiivsust.

Housewives Olympics on Spice Home keskuse iga-aastane üritus, mis pälvib alati tähelepanu nii meedia kui avalikkuse poolt. Tänavu juba kolmandat korda toimunud üritusel oli 181 osalejat (sealhulgas üks mees), kes võistlesid Läti parima koduperenaise tiitlile.

„Kuldmedali võitmine nii prestiižsel rahvusvahelisel konkursil on väga oluline nii Spice keskusele kui kogu Lätile. Spice valiti siin Lääne-Euroopa parimate kaubanduskeskuste sekka, mis tähendab, et oleme alati olnud ning oleme ka praegu õigel teel, meie pingutusi hindavad kõrgelt lisaks me klientidele ka valdkonna eksperdid. Tänan siinkohal Spice suurepärast turundustiimi nende panuse eest, samuti meie pikaajalist koostööpartnerit, PR-agentuuri Prospero,“ ütles Spice kaubanduskeskuse direktor Iveta Lāce.

Kõik kuldmedalistid kvalifitseeruvad automaatselt rahvusvahelisele ICSC VIVA Best of the Best Award tseremooniale, kus valitakse välja kogu maailma kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad.

Rahvusvaheline kaubanduskeskuste organisatsioon ICSC (http://www.icsc.org/) on asutatud aastal 1957 ning sel on üle 66000 liikme enam kui 100 riigist, sealhulgas kaubanduskeskuste omanikud, arendajad, juhid, turundusspetsialistid, investorid, jaekaupmehed, agendid ning teised.